Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

טקס החינה הוא טקס אותנטי ומסורתי המקובל בעדות המזרח והוא כמעין חתונה קטנה מושקעת עם שמחה רבה. טקס החינה מסמל עבור עדות המזרח סגולה לפריון, אושר ושלמות בחיי הנישואין. את החינה בגוון אדום כתום מורחים על ידיהם של בני הזוג ושל האורחים בצורה עגולה המסמלת מטבע שהוא סגולה לחיי שפע ומזל טוב. בטקס עצמו שמים מוזיקה מזרחית על פי עדת בני הזוג, והחתן ואימו יעניקו לכלה תכשיטים ויענדו לה אותם במעמד הטקס המרגש. בטקס החינה נהוג בטקס להגיש לאורחים עוגיות מסורתיות טעימות בצבעים וצורות שונות ועל החתן וכלה לשבת באוהל צבעוני עם לבוש מסורתי.

בחירת מקום לעריכת אירוע חינה בראשון לציון

אם הנכם מתגוררים באזור המרכז דעו כי ראשון לציון הפכה בשנים האחרונות למעצמת אירועים של ממש ובה תוכלו למצוא מגוון מקומות המיועדים לערוך אירוע חינה בראשון לציון. אולמות אלה ערוכים מבעוד מועד לטקס המרגש, הן מבחינת מקום ומרחב עבור האוהל המסורתי והן מבחינת עיצוב המקום. רק נציין כי לעיצוב המקום יש משמעות רבה, הרי וודאי תרצו כי האולם עצמו יעוצב בצורה שמתאימה לטקס, כך האורחים יכנסו מיד לאווירה האותנטית של הטקס. בחירת אלם לאירוע חינה בראשון לציון חייבת להיעשות בקפידה כדי שתוכלו ליהנות מערב מהנה שהאורחים לא יפסיקו לדבר עליו. 

איך בוחרים בקפידה אולם לחינה?

בעת בחירת אירוע חינה בראשון לציון חשוב מאוד לבחור באולם המיועד לחינה, משום שלא כל אולם ערוך מבחינה לוגיסטית לערוך אירוע שכזה. בכל אופן, בקשו להגיע לאירוע חי כדי להתרשם מאופי האירוע. כמו כן, ישנה חשיבות רבה לאוכל המוגש באירוע, כאשר העדיפות היא לבחור באולם המציע מאכלים ביתיים בסגנון ים תיכוני כדי להכניס את האורחים לאווירה המתאימה. בתום האירוע נהוג להגיש עוגיות מתוקות וצבעוניות הארוזות במגשי ייעודיים, ולכן חשוב מאוד לבדוק אם האולם מספק את מגשים אלה כחלק מהחבילה. דבר נוסף, ישנם אולמות המציעים אירוע חינה בראשון לציון המספקים גם את האוהל המסורתי ואת התלבושות לאורחים, ולכן בדקו זאת מראש, כך תוכלו לחסוך כסף.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
צור קשר
close slider

נשמח לעמוד לרשותכם, השאירו פרטים ונחזור בהקדם: