Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

חינה היא ללא ספק אחד האירועים האותנטיים האהובים על מרבית המוזמנים. אירוע חינה הוא טקס המוכר בקרב  עמים שונים במזרח התיכון כמעין מעבר בין חיי הרווקות לחיים האמתיים כבני זוג. בטקס עצמנו מורחים חינה, שהוא חומר בגוון אדום כתום המופק מעלי חינה. בראש ובראשונה מורחים את החינה על ידיהם של החתן והכלה בצורת מטבע המסמל כברכת שפע וסימן למזל טוב. לאחר מכן מורחים את החינה על ידיהם של האורחים בליווי מוזיקה ים תיכונית בהתאם לעדה של בני הזוג.

כיום ניתן למצוא מגוון רב של מקומות לחינה בראשון לציון, רק נציין כי ראשון לציון נהפכה למעצמת אירועים בשנים האחרונות  ובה ניתן למצוא מגוון רב של אולמות לסוגים שונים של אירועים כדוגמת טקס אירוסין, חינה, בר או בת מצווה, חתונה, ברית או בריתה ועוד. עבור טקס החינה נדרש אולם קטן יחסית, למרות שעבור זוגות רבים טקס החינה הוא לא פחות מרגש ומושקע מטקס החתונה. כמובן שיש לבחור את האולם על פי כמות המוזמנים הצפויה להגיע לאירוע שלכם ועל פי אופי הטקס שתרצו.

על מה חשוב לשים דגש כאשר בוחרים מקומות לחינה בראשון לציון?

אבזור האולם – מקומות לחינה בראשון לציון לרוב יציעו את אבזור האירוע באוהל חינה מסורתי, שולחנו למתוקים, מתוקים ועוגיות מסורתיות של חינה, תלבושות ועוד. חשוב לבדוק אם כל התפאורה והאביזרים כלולים במחיר. כמובן שיש להעדיף אולמות המציעים את כל החבילה יחד, מה שיאפשר לכם לקבל הכל תחת קורת גג אחת.

אוכל טוב – לרוב מקומות לחינה בראשון לציון יציעו גם מנות רגילות המוגשות לאורחים על ידי מלצרים וגם קינוחים ועוגות על פי המסורת. חשוב לבדוק אם האולם מציע מנות המתאימות לטקס החינה וכמובן אוכל טעים המתאים לאופי המוזמנים שלכם. לרוב המנות יהיו ביתיות ומסורתיות בסגנון ים תיכוני כדי להכניס את האורחים לאווירה.

לוגיסטיקה – חשוב לשים לב לנושא הלוגיסטיקה כאשר בוחרים אולם לחינה. הלוגיסטיקה יכולה להיות מקום מיוחד המתאים לבניית האוהל, תאורה מתאימה, הגברה, אפשרות למסך להקרנת סרטון ועוד מיני פרמטרים שונים החשובים לעריכת טקס החינה המסורתי.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
צור קשר
close slider

נשמח לעמוד לרשותכם, השאירו פרטים ונחזור בהקדם: