Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

ברית מילה היא ללא ספק סיבה למסיבה. כדי להקל עליכם בתכנון האירוע בזמן הקצר שיש לכם בין רגע הלידה ועד לקיום הברית – 8 ימים מאוחר יותר, הכנו עבורכם מאמר שעוסק כולו בארגון האירוע וכל מה שצריך עבור תכנון אירוע ברית מילה בראשון לציון בצורה מוצלחת.

שעת האירוע

אירועי ברית מילה הם אירועים שנהוג לעשות אותם דווקא בשעות הבוקר.

לרוב יהיה מדובר באירוע קטן יחסית וזמן ההתראה שיש לכם להודיע לכל המוזמנים על האירוע קצר מאוד, אז עדיף שכל תכנון אירוע ברית מילה לציון יתחיל בבחירת שעה מתאימה לאירוע – כדי להתחשב באורחים ככל האפשר ולמנוע מצבים של אי הגעת אורחים כתוצאה משעה לא נוחה. את היום של האירוע אין לכם אפשרות לבחור, אם אין לתינוק צהבת או משהו כזה, יום הברית יהיה היום השמיני מיום הלידה. את השעה אתם כן יכולים לבחור, אז עשו ככל שביכולתכם כדי להתאים אותה לנוחיות האורחים וכך כולם יוכלו להגיע ולשמוח יחד אתכם באירוע.

בחירת אולמות בראשון לציון לאירועי בריתותמיקום האירוע

אם כבר הזכרנו את עניין הנוחות, חשוב מאוד לבחור אולם אירועים לברית שיהיה נוח לכולם.

סביר להניח שתזמינו גם אנשים מבוגרים וגם כמה משפחות עם ילדים קטנים ועוד חברים צעירים וכדומה, לכן קחו בחשבון שהאורחים שלכם צריכים לעשות הרבה מאמץ כדי להגיע לאירוע – להוציא את הילדים הקטנים מהגן, לצאת מוקדם יותר מהעבודה, להתארגן ולהגיע, אז נסו להקל עליהם ככל האפשר כשאתם בוחרים מיקום של אולם לברית בראשון לציון והסביבה. וודאו שהדרך למקום תהיה נוחה ולא פקוקה בשעות תחילת האירוע, והכי חשוב – וודאו שיש למוזמנים שלכם חניה נוחה בצמוד לאולם האירועים.

 

אירוע קצר שמפיקים ממנו הרבה!

אחד מהדברים שמייחדים דווקא את אירוע הברית הוא שעבור תינוקות צעירים, מדובר באלבום התמונות הראשון שלהם. בכל מקרה של אירועים קטנים כל פרט הופך לחשוב יותר ובולט לעין, אבל פה לא מדובר בסתם אירוע קטן – מדובר בתיעוד חשוב של רגעיו הראשונים של הילד שלכם. יחד עם זאת, מדובר באירוע חשוב אבל מאוד קצר ביחס לאירועים אחרים. לכן, השקיעו באולם אסתטי, עיצוב שמתאים לאופי האירוע, תאורה וכל מה שצריך כדי שכל הדברים יהיו לטעמכם וכדי שהתמונות יצאו הכי יפות שאפשר.

את התמונות אתם כמובן תשמרו לעוד שנים רבות, ובהמשך תבינו את החשיבות של ההשקעה בכל הפרטים שציינו.

חסכו מעצמכם תוספות ודאגות מיותרות

עבור הורים רבים, ארגון אירוע ברית המילה הוא מעמסה לא קטנה! בכל זאת, תכנון אירוע ברית מילה בראשון לציון נערך בימם הראשונים שלאחר הלידה וההורים צריכים להתעסק בנוסף לכל ענייני תכנון האירוע גם בארגון כל מה שנדרש לצורך הילד שנולד והגעתו הביתה. עשו לעצמכם טובה גדולה, וותרו מראש על תוספות שאתם לא ממש חייבים באירוע, זה יחסוך לכם גם זמן וגם כסף. הדבר החשוב שאתם כן צריכים להחליט ולפיו לתכנן את האירוע, זה אם צריך אולם עד 100 איש או שיש לכם אירוע גדול יותר וצריך אולם עד 200 איש, מעבר לזה – אפשר לוותר על אפקטים מיותרים ועיצוב ברית רגיל יספיק בהחלט.

 

תיאום מוהל לברית

אם אתם הורים חדשים ואינכם יודעים כיצד מתנהל טקס ברית מילה, אל תשכחו לנהל שיחה מעמיקה עם המוהל לפני האירוע, כדי להבין מה עושים מתי וכיצד. ברגע שעושים תיאום מוהל לברית צריך לתאם הרבה יותר מתאריך ומקום האירוע, צריך לתאם גם את הציפיות שלכם ממנו ברגע הכל כך מלחיץ – שיסביר לכם מה ואיך לעשות, ושירגיע אתכם ולא יהיה נמהר מידי לחתוך וללכת. חשוב לבדוק אם המוהל בטוח יצליח להגיע בשעה שקבעתם איתו, האם הוא יודע כיצד להגיע לאולם אירועים וכל פרט קטן שעלול ליצור הפתעה לא נעימה.

זכרו – אתם הולכים להיות לחוצים וכדאי לדאוג להכל מראש.

ארגנו תמיכה לאמא

אימהות באירועי ברית מילה נוטות להתרגש מאוד ובצדק. אם אתם יכולים, ארגנו מראש תמיכה לאם התינוק, כלומר סבתא או חברה טובה שתוכל להיות שם בשבילה ברגעים הללו. זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל תאמינו לנו שזה מאוד חשוב לשים על כך דגש עוד בשלב תכנון אירוע הברית. והכי חשוב – שיהיה לכם המון מזל טוב לכבוד לידת התינוק החדש, אין ספק שמדובר באחד הרגעים הכי מרגשים בחיים, רגע שנוצרו בו חיים חדשים.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
צור קשר
close slider

נשמח לעמוד לרשותכם, השאירו פרטים ונחזור בהקדם: